A kiállítás három önálló sorozatból – FOW/Fog of War/, After All, Kréta Tercier – épül fel, melyeket a most készülő új munka, a Back to Nature előszele egészít ki. Erre utal a címben a szereplő 3.1 jelölés. Mindhárom sorozat markánsan eltérő fotótechnikával készült. Bár más időben és más térben zajlik az elbeszélésük, a központi kérdés azonban mindhárom esetében azonos: a nemlét.
A Kréta Tercier sorozat egy prehisztorikus világvégét tárgyal. A világvégét mindig a jövőben képzeljük el, viszont tudományosan bizonyított, hogy a föld történetében már legalább egyszer – időszámításunk előtt 65 millió évvel – biztosan bekövetkezett egyfajta apokalipszis. Az After All címet viselő munka már a jelenben tárgyalja azokat a jeleket, melyek arra mutatnak, hogy civilizációnk a kimúlás felé tart. A régi szimbólumok és elvek kiüresedtek a XXI. századra és már nem bírnak autentikus tartalommal. Minden, ami megmaradt, rég oszlásnak indult, és ennek visszafordítása már egyszerűen fizikailag lehetetlen. A FOW/Fog of War 18 képből álló fotósorozata viszont már fél lábbal a jövőben van. Kezelhetetlen félelmeink miatt elmenekültünk a jelenből. Úgy érezzük tehetetlenek vagyunk világunk problémáival szemben. Éppen ezért olyan fiktív tereket hoztunk létre, ahol számunkra immáron nincsenek valós tétek. A Back to Nature című - jelenleg folyamatban lévő projekt - egyfajta visszatekintés egy esetleges jövőből a jelenünkre.
A halál fogalma valami olyasmi, ami nagyon szorosan összefonódik az emberi tudattal. Hiszen csak az ember képes felfogni azt az absztrakciót, hogy volt olyan múltbéli pont, amikor ő még nem létezett, illetve lesz egy olyan jövőbeli pont, amikor ő már nem fog létezni. Az a tény, hogy az állatvilággal ellentétben
az ember tudatában van saját halálának elkerülhetetlenségével, meghatározza a léthez való viszonyát.